Στο εξαιρετικό γράφημα που δημοσιοποιεί η Carmen Ang χρησιμοποιώντας δεδομένα από την Kantar BrandZ, παρουσιάζονται τα 100 εμπορικά σήματα με την μεγαλύτερη χρηματοοικονομική αξία για το 2021.
Η διαδικασία για τον υπολογισμό και την κατάταξη είναι πολύπλοκη. Στηρίζεται αρχικά σε μια εκτίμηση της Kantar Brandz και στην συνέχεια, τα χρηματοοικονομικά αποτελέσματα συνδυάζονται με δεδομένα ποσοτικών ερευνών, που προέρχονται από περισσότερους από 170.000 καταναλωτές από ολόκληρο τον κόσμο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια ολιστική εκτίμηση της αξίας των σημάτων, της φήμης καθώς και της ικανότητας των εταιρειών να δημιουργούν αξία.





