Στο εξαιρετικό γράφημα που δημοσιοποιεί η Carmen Ang χρησιμοποιώντας δεδομένα από την Kantar BrandZ, παρουσιάζονται τα 100 εμπορικά σήματα με την μεγαλύτερη χρηματοοικονομική αξία για το 2021.

Η διαδικασία για τον υπολογισμό και την κατάταξη είναι πολύπλοκη. Στηρίζεται αρχικά σε μια εκτίμηση της Kantar Brandz και στην συνέχεια, τα χρηματοοικονομικά αποτελέσματα συνδυάζονται με δεδομένα ποσοτικών ερευνών, που προέρχονται από περισσότερους από 170.000 καταναλωτές από ολόκληρο τον κόσμο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια ολιστική εκτίμηση της αξίας των σημάτων, της φήμης καθώς και της ικανότητας των εταιρειών να δημιουργούν αξία.

Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η Amazon, με συνολική αξία σήματος στα 683 δισεκατομμύρια δολάρια. Είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η Amazon κατέχει την πρώτη θέση σε αυτή την λίστα.

Στην δεύτερη θέση της σχετικής λίστας βρέθηκε η Apple, με αξία σήματος στα 612 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στην τρίτη και τέταρτη θέση βρίσκονται δυο κολοσσοί της αμερικανικής τεχνολογίας, η Google με 458 δις δολάρια και η Microsoft με 410.3 δις δολάρια αντίστοιχα. Στην πέμπτη θέση, μία θέση πάνω από την Facebook η οποία βρίσκεται φέτος στην έκτη θέση, συναντούμε τον Κινεζικό κολοσσό Tencent ενώ στην έβδομη θέση, συναντούμε τον άλλο Κινεζικό κολοσσό, την Alibaba του Jack Ma.

Σύμφωνα με τα δεδομένα, η συνολική αξία των 100 κορυφαίων εμπορικών σημάτων του 2021 αυξήθηκε κατά 42% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας συνολικά τα 7 τρισεκατομμύρια δολάρια.

Infographic by Visual Capitalist

Share this post on: