Τι έδειξε η πανελλαδική μέτρηση του Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού των εφήβων. Η σύγκριση με άλλες χώρες που διεξήχθη η έρευνα. Γράφει η Δρ. Βασιλική Α. Τζώρα.
Μία από τις σημαντικότερες έρευνες μεγάλης κλίμακας σε ανήλικο πληθυσμό (μαθητές) με θέμα το «χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό» διενεργήθηκε από τον ΟΟΣΑ το 2012 (OECD, 2014b) το 2015 (OECD, 2017) και επαναλήφθηκε το 2018 (OECD, 2020).
Η έρευνα ήταν μέρος του προγράμματος του ΟΟΣΑ (Οργανισμός για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη) για τη Διεθνή Αξιολόγηση Μαθητών Programme for International Student Assessment (PISA) και η συμμετοχή των χωρών/οικονομιών ήταν προαιρετική.