Πρέπει να αλλάξουν ριζικά τα προγράμματα σπουδών όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων και να αντανακλούν τις νέες πραγματικότητες!
Το παράδειγμα της χρηματοοικονομικής
Όσοι και όσο παρακολουθούμε πόσο γρήγορα αλλάζει ο κόσμος γύρω μας –η τεχνολογία, η αγορά εργασίας, η ίδια η κοινωνία – τόσο πιο έντονα αισθανόμαστε ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα έχει μείνει πίσω…όχι μόνο στην χώρα μας, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο.
Από το δημοτικό μέχρι το πανεπιστήμιο, τα παιδιά μαθαίνουν με τρόπους που δεν ανταποκρίνονται πλέον στις νέες πραγματικότητες. Δεν είναι φυσικά θέμα καλών ή κακών δασκάλων. Είναι θέμα εκθετικής αύξησης της γνώσης, πλαισίου, προγραμμάτων, επενδύσεων στην εκπαίδευση και φυσικά, προτεραιοτήτων.
Αν θέλουμε να δώσουμε στα παιδιά μας τα εργαλεία για να σταθούν με αυτοπεποίθηση σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς, πρέπει να ξεκινήσουμε από την καρδιά της εκπαίδευσης: το τι, το πώς και το γιατί της μάθησης.
Tο Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού έχει ολοκληρωμένες προτάσεις για όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.
Ίσως ήρθε η ώρα να το ξανασκεφτούμε και να το συζητήσουμε όλοι μαζί!
Φυσικά ο επιστημονικός διάλογος είναι η βάση για ένα καλύτερο αποτέλεσμα!
