Η Snappi, η πρώτη ελληνική neobank με άδεια από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, ανακοινώνει τη συνεργασία της με Hellenic Financial Literacy Institute. Οι δύο πλευρές ενώνουν τις δυνάμεις τους με στόχο την ενίσχυση της χρηματοοικονομικής παιδείας σε όλη την Ελλάδα και την βελτίωση κατανόησης των οικονομικών διευρύνοντας την πρόσβαση σε χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες χωρίς αποκλεισμούς.

«Η χρηματοοικονομική παιδεία δεν έχει σχέση με το πόσα χρήματα έχουμε στην τράπεζα», δήλωσε η Gabriella Kindert, Ph.D., CEO της Snappi. «Πρόκειται για την καλλιέργεια μιας σχέσης εμπιστοσύνης και γνώσης με τα οικονομικά μας και την καλύτερη αξιοποίηση των πόρων που διαθέτουμε. Στη Snappi, πιστεύουμε ότι η κατανόηση των οικονομικών είναι δεξιότητα ζωής – όπως μια ξένη γλώσσα. Ενισχύει την ικανότητα των ανθρώπων να λαμβάνουν αποφάσεις με καθαρότητα, αυτοπεποίθηση, και σκοπό».

Ως πλήρως ψηφιακή τράπεζα σχεδιασμένη για τη νέα γενιά χρηστών, η Snappi δεσμεύεται να προωθήσει τη χρηματοοικονομική ενσωμάτωση – από την υποστήριξη των χρηστών στη δημιουργία πιστωτικού ιστορικού έως την απλοποίηση των καθημερινών τραπεζικών συναλλαγών. Ωστόσο, η πρόσβαση από μόνη της δεν είναι αρκετή.

«Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια στη χρηματοοικονομική ένταξη σήμερα είναι η χαμηλή χρηματοοικονομική και ψηφιακή παιδεία», συνέχισε η Gabriella Kindert. «Σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού, στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε αυτό το εμπόδιο με εργαλεία που είναι προσβάσιμα, επίκαιρα και εύκολα κατανοητά».

Ο Nikolaos Philippas, Καθηγητής Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου του Πειραιά και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού δήλωσε: «Η συνεργασία με τη Snappi, μια καινοτόμα neobank, είναι εξαιρετικά σημαντική. Το Ινστιτούτο βρίσκει σε αυτή έναν ισχυρό σύμμαχο στην προώθηση της χρηματοοικονομικής παιδείας και της ενίσχυσης της οικονομικής επίγνωσης των Ελλήνων πολιτών, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και όχι μόνο. Μέσα από στοχευμένες δράσεις επιδιώκουμε στην ενίσχυση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού και την υπεύθυνη χρήση των ψηφιακών χρηματοοικονομικών εργαλείων ιδίως στις νεότερες γενιές. Το μέλλον είναι ψηφιακό — και η Snappi βρίσκεται στην αιχμή της καινοτομίας».

Η πρωτοβουλία θα περιλαμβάνει: έξυπνο, οπτικοποιημένο και ελκυστικό περιεχόμενο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, άρθρα και επεξηγήσεις που απλοποιούν σύνθετες οικονομικές έννοιες, καθώς και podcasts και ζωντανές εκδηλώσεις που εστιάζουν σε πραγματικές ερωτήσεις και καταστάσεις της καθημερινότητας.

Στόχος της πρωτοβουλίας δεν είναι μόνο να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναπτύξουν καλύτερες συνήθειες στη διαχείριση των οικονομικών τους, αλλά και να αισθάνονται πιο άνετα με τα χρήματά τους — απελευθερώνοντας χρόνο και σκέψη για όσα έχουν πραγματική αξία στην καθημερινότητά τους.

Share this post on: