Δέκα τρισ. δολάρια θα ξοδεύουν κάθε χρόνο Κινέζοι και Ινδοί καταναλωτές. Tα νέα καταναλωτικά πρότυπα, οι τεκτονικές αλλαγές στις BRICs και ο ρόλος της Ελλάδας. Ποιοι κλάδοι μπορούν να επωφεληθούν από την τεράστια αγορά. Γράφει ο Νικόλαος Δ. Φιλιππας.
Δώδεκα περίπου χρόνια μετά το κλασικό άρθρο “Building Better Global Economic BRICs” του τότε Διευθυντή Ερευνών της Goldman Sachs Jim O’ Neill (2001), οι βασικές προβλέψεις του για την εκρηκτική ανάπτυξη των χωρών BRICs έχουν ήδη επαληθευτεί.